czwartek, 18 kwietnia 2024

Wiadomości

  • 21 komentarzy
  • 13568 wyświetleń

Inkasuje i dobrze się czuje


Inkasent pobierający opłaty na targowicy miejskiej nie wywiązuje się właściwie ze swoich obowiązków. Powołany niespełna rok temu Michał Olchowik pobiera z Urzędu Miasta odpowiednie druki, inkasuje opłaty na targowicy miejskiej i, jak dotąd, nie rozlicza się w całości z pobranych od handlowców pieniędzy.

W I półroczu br. z UM pobrane zostały bilety (numerowane blankiety) na kwotę 30 400 zł. Natomiast dokonane przez inkasenta wpłaty to 23 022 zł.

W planie na 2012 rok zakłada się, że wpływy z opłat targowych wyniosą ok. 120 tysięcy złotych. Tymczasem stan z 10 sierpnia br. to niecałe 30 tys., czyli ok. 25 % zakładanej kwoty.

Co się dzieje z nierozliczonymi pieniędzmi, kiedy zostaną wpłacone do kasy miasta? Dlaczego osoba, która nie radzi sobie z wykonywaniem zadań zajmuje się nimi nadal? Zadaje pytania i zgłasza kolejne wezwanie do wyjaśnienia tej sprawy wiceburmistrzowi radny RM Krzysztof Purzeczko.



Koszt funkcjonowania targowicy za I półrocze 2012 r.:
- koszty obsługi (pracy inkasenta) - 13.430,01 zł,
- koszty utrzymania czystości i porządku - 27.004,34 zł,
- koszty dostawy mediów i remontu urządzeń - 2.450,92 zł.
Poniesione koszty razem to 42.885,27 zł.

Przychody netto (bez podatku VAT) z działalności targowicy za okres I – VI br. wynoszą:
- z opłaty targowej - 34.985,00 zł,
- z czynszu za dzierżawę terenu pod straganami i baru - 22.527,22 zl (wpłacono na rachunek miasta - 9.569,72 zł)

Razem przychody, które wpłynęły na rachunek miasta - 44.554,72 zł. Nieściągnięte i nie przekazane należności z tytułu czynszu wynoszą 12.957,50 zł.

(na podst. opr. WGK UM)


czwartek, 18 kwietnia 2024

Grajewo jest w dobrej kondycji finansowej

czwartek, 18 kwietnia 2024

265 tys. paczek nielegalnych papierosów

Komentarze (21)

No ładna jazda!!!

jak sobie młody popije to zapomina w piątek zebrać opłaty tak mówią handlujacy na rynku w Grajewie..............

hehehe nice ;DDDD

Dobrze wiedzieć.Nikt takiemu już nie zapłaci

no nieżle, pozdro. dla inkasenta niech mocno się trzyma stołka bo może go du.....a zabolić ,hehe

Praca inkasenta wyceniona na kwotę 2238 zł miesięcznie !!!! Ciekawy jestem kto w mieście tak dobrze zarabia ? Po drugie nikt nie doliczył jeszcze "lewych"pieniędzy.Nieściągnięte i nie przekazane należności z tytułu czynszu wynoszące 12.957,50 zł. można szybko odzyskać .Trzeba tylko zgłościc pewnym organom.

Jak to na 2238. z moich obliczeń wychodzi minimum krajowe. Nie wiem jak liczyłeś.

2238 zl to dobre zarabianie?Karol Ty tak powaznie piszesz?Czy ja poprostu nie łapię Twojego poczucia humoru?

Koszt funkcjonowania targowicy za I półrocze 2012 r.:
- koszty obsługi (pracy inkasenta) - 13.430,01 zł,
Czyli I półrocze to 6 miesięcy pracy ja dobrze się orientuję.

Do Radka:naucz się liczyć.13430.01:6 miesięcy=2238 z groszami.może potrzebne korepetycje z matematyki?

Dobre zarabianie pod względem ilości pracy - w tygodniu pewnie obleci w 2-3 godziny wszystko. Przy piątku trochę dłużej.

Czy to bieganie po domach za pieniędzmi na kosciół to nie jest karalne? Czy to nie jest zebranina?? nie powinni odprowadzac podatków jak my wszyscy ?Gdzie jest Urząd podatkowy w tym czasie?

straz miejska dzisiaj zrobiła takie trzepanko połat targowych ze pan inkasent bardzo się buuuuulwersował. sam to widziałem ; ). nie złe kręci lody koles.

nikt go nie ruszy bo ma koles pewnie chody w BIAŁYM DOMU ;) PARANOJA.

hahaha...spekulować sobie każdy może :) co możecie wiedzieć w ogóle o co chodzi, ja widziałem że co jakiś czas inkasent ma kontrol, i jest to chyba normalne...każdy ma jakieś kontrole w pracy.

skoro są problemy to ten pan powinien już dawno nie pracować , ..

Są to pieniądze publiczne i one muszą się znaleść -jeżeli rzeczywiście zginęły. Chyba, że osoby tolerujące ten stan rzeczy bardzo liczą na spotkanie z prokuratorem lub NIK. Swoją drogą mam wrażenie, że rządzącym i radnym wychodzi bokiem ,,zamiatanie śmieci pod dywan''. O ile mnie pamięć nie myli to już w czerwcu były jakieś wyraźne i niepokojące sygnały na temat bazarowych finansów.

jak nie wiecie o co chodzi to najlepiej się nie wypowiadać po prostu ktoś chce tego pana zlikwidować bo ma na jego miejsce kogoś może z rodziny i dlatego są takie naloty na rynku na bilety .jakoś nikt do tej pory się nie martwił o handlowców nawet nie było kilba i jakoś nikt z urzędu się nie pofatygował żeby im pomóc ale jeśli chodzi o kasę to raz i są ,taka o to polska rzeczywistość .pozdrawiam pana od biletów i życzę cierpliwości

Moim zdaniem jeszcze przez dwa lata pohula sobie inkasent

Panie Burmistrzu, niech Pan się zapyta ludzi, którzy zbierali kiedyś pieniadze dla Warmii jak Purzeczko był prezesem. Było zbierane duzo kasy.

zwolnić inkasenta a straż zostawić w spokoju. .

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.