piątek, 19 kwietnia 2024

Warto przeczytać

Idealna strona internetowa – jaka powinna być?

Duża konkurencja pomiędzy różnymi przedsiębiorstwami powoduje, że niemalże każde z nich stawia na promocję w Internecie.  Jest to widoczne nie tylko w skomplikowanych i kosztownych akcjach w mediach społecznościowych, ale także w tworzeniu stron internetowych. Obecnie by pozyskać klienta, trzeba posiadać witrynę, która w pełni odpowie na potrzeby grupy docelowej, jak i samej firmy, która założyła stronę www. Jak zatem stworzyć idealną stronę internetową?


Zorientowana na odbiorcę

Jedne z najlepszych stron internetowych na rynku przygotowuje obecnie INB Marketing. Agencja proponuje jedynie strony responsywne, czyli przystosowane do przeglądania na urządzeniach mobilnych. Ponadto na każdej stronie można stworzyć dowolną ilość podstron, a także umieścić treści, które będą maksymalnie użyteczne dla grupy docelowej, co znacząco podnosi ruch na witrynie. Użytkownicy nie tylko mogą zapoznawać się z treściami na stronie, lecz mają też możliwość szybkiego skorzystania z formularza kontaktowego i znalezienia danych kontaktowych firmy.

Każdy projekt tworzony przez agencję jest oparty o indywidualny szablon graficzny, dzięki czemu strona prezentuje się nowocześnie i ciekawie. Strona może zostać rozbudowana o ekspercki blog, dzięki któremu firma wypromuje swoje produkty lub usługi. Blog ułatwi również pozycjonowanie witryny, a możliwość komentowania artykułów sprawi, że pomiędzy przedsiębiorstwem a grupą docelową wytworzy się komunikacja.

Strony projektowane przez INB Marketing są zintegrowane z mediami społecznościowymi, co sprawia, że na potencjalnych klientów działa efekt psychologii tłumu. Co więcej, zintegrowanie z social media ułatwia informowanie o nowych wpisach na blogu czy o dodaniu do oferty nowego produktu bądź usługi.


Funkcjonalna dla przedsiębiorstwa

INB Marketing pamięta, że strona internetowa powinna być nie tylko atrakcyjna dla odbiorców, ale również dla samego przedsiębiorstwa. Najistotniejsze są łatwość obsługi w celu wprowadzania regularnych aktualizacji oraz funkcjonalność dla administratorów witryny. Ponadto agencja dba, by strona była zintegrowana z Google Analytics, by przedsiębiorstwo miało świadomość, które działania dostarczają nowe leady. Ponadto strony tworzone przez INB Marketing są bezpieczne i odporne na ataki hackerskie, posiadają darmowy hosting oraz opcję prywatnego IP. Co ważne, witryny posiadają inteligentny, zautomatyzowany email marketing, który ułatwia tworzenie newsletterów i budowani trwałych relacji z klientami.

 

Komentarze (0)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.