„Literacki matrix”

aktualizacja: 2020-11-04 17:50:45     nr wiadomości: 43902     przeczytano: 815     Ilość komentarzy komentarze: 0

„Literacki matrix” Biblioteki - Centrum Kultury w Szczuczynie to zwycięski projekt konkursu Książnicy Podlaskiej „Literacka gra biblioteczna”. Drugie miejsce ex aequo przyznano Miejsko-Gminnej Bibliotece w Knyszynie za „Grę o królewski tron” i Miejskiej Bibliotece Publicznej w Zambrowie za „Skarb w bibliotece. Literacki Escape Room”. Trzecia nagroda przypadła Gminnej  Bibliotece Publicznej w Krypnie za „Literacką podróż do bajek, baśni i legend”. Wyróżniono też Miejską Bibliotekę Publiczną w Choroszczy i Bibliotekę Publiczną w Gródku.

Swoje projekty do konkursu „Literacka gra biblioteczna” zgłosiło siedem bibliotek publicznych z województwa podlaskiego. Zadanie polegało na przygotowaniu i przeprowadzeniu gry terenowej opartej na dowolnie wybranych elementach literatury. Autorzy mieli za zadanie przygotowanie zabawy w takiej formie aby promowała czytelnictwo, wykorzystywała nowoczesne technologie i była skierowana do całych rodzin.

Fundatorem nagród w konkursie jest Marszałek Województwa Podlaskiego – nagrodą za zdobycie pierwszego miejsca jest wysokiej klasy aparat fotograficzny i 2 tys. zł. Laureaci i wyróżnieni otrzymali też nagrody ufundowane przez Książnicę Podlaską i Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich.

 
Dodaj komentarz

Treść:


Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy możliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.