Otwarcie „Orlika”

aktualizacja: 2008-10-24 11:39:58     nr wiadomości: 7899     przeczytano: 10665     Ilość komentarzy komentarze: 24

24 października 2008 r. dokonano uroczystego otwarcia kompleksu boisk „Moje Boisko – Orlik 2012”. Koszt całości inwestycji to prawie 1,5 mln zł. Budowę sfinansowano ze środków pochodzących z budżetu państwa w kwocie 333 tys. zł, Samorządu Województwa Podlaskiego - 330 tys. zł, Rady Miasta Grajewo - 300 tys. zł i Powiatu Grajewskiego - ponad 471 tys. zł.

W skład „Orlika” wchodzą : - boisko do piłki nożnej o wymiarach 30 m x 62 m z wybiegami o nawierzchni z trawy syntetycznej; - boisko wielofunkcyjne o wymiarach 26 m x 46 m z dwoma polami do koszykówki, polem do siatkówki i do tenisa o nawierzchni poliuretanowej; - budynek zaplecza socjalnego w wersji Standard; - ogrodzenie terenu i piłkochwyty; - 9 masztów do oświetlenia terenu; - przyłącza kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z odwodnieniem boisk; - ciąg pieszo-jezdny.

Galeria zdjęć

Budowę rozpoczętą 28 lipca 2008 r. wykonawca z Ełku przeprowadził w ekspresowym tempie.
e-Grajewo.pl




 

 

 

Miejmy nadzieję że i w Grajewie nie prześpią samorządowcy i też postarają się o następne boiska . Zainteresowanie dzieci piłką nożną siatkówką koszykówką jest coraz większe . Orlik przy 11- listopada lub za nową biedronką niezagospodarowane miejsce
Napisał: ojciec dodano: 2008-10-23 11:43:01

uuu u nas jutro otwarcie orlika :):):) w jednoste :) mam nadzieje ze teraz nasze wfy beda ciekawsze... hmm pzdr dla wuefistów :D:D:D:D
Napisał: olenkaa dodano: 2008-10-23 18:03:00

Czy po zajęciach szkolnych , starsze osoby tez będą mogły korzystać z tego udogodnienia ? , mam nadzieje ze będzie stróż który będzie nadzorował porządek ,oczywiście jestem za wymaganiem posiadania dowodu osobistego bądź też legitymacji szkolnej--- mam nadzieje że będzie to bezpłatne .
Napisał: Alex dodano: 2008-10-23 22:05:33

a wstęp będzie darmowy dla każdego ?
Napisał: ODADOZODZDOA dodano: 2008-10-24 08:05:08

Raczej wątpie ze po szkole osoby rózne beda mogły korzystac z boiska:)
Napisał: ooo dodano: 2008-10-24 16:46:09

i co z tego jak pewnie i tak nie bedzie mozna z niego korzystac tak jak i na sali gimnastycznej niemozna w pilke grac to po co ona jest?
Napisał: *** dodano: 2008-10-24 18:10:38

w życiu bym nie poweidział że cos tak niewielkiego morze kosztować 1,5mln złotych przeciez to tylko boisko przeciez nawierzchnia 2 bramki 2 kosze i ogrodzenie nie osztuje miliona 500 tys dla wykonawcy?
Napisał: Grajewiak dodano: 2008-10-24 18:29:12

Zgodnie z projektem "Orlik 2012" boisko powinno być czynne do 22.00 i dostępne dla wszyskich mieszkańców miasta, więc należy upominać się o swoje. Oczywiste jest, że gdy zainteresowanie będzie duże, to trzeba będzie odczekać swoje w kolejce, ale generalnie każdy powinien mieć do niego dostęp.
Napisał: Adam dodano: 2008-10-24 19:00:21

MIEJMY NADZIEJE IZ BOISKO BEDZIE: BEZPŁATNE UDOSTEPNIONE DLA WSZYSTKICH-.- WOLNE OD WANDALI -.- no i bedzie mozna dzialac wkoncu cos mamy do robienia ;] nie tylko pod blokiem stac teraz mozemy isc na exlusive Boiko/a Pozdro!!!
Napisał: Hope dodano: 2008-10-24 19:12:19

Orlik jest ogólnodostępny ale podobno za miesiąc bo jeszcze nie ukonczono Pozdro.
Napisał: kibic dodano: 2008-10-24 21:49:25

super ze powstało w grajewie cos takiego, fajnie ze zaangazowała sie w to szkoła z jednostki, oby wsztsko było za free
Napisał: mała dodano: 2008-10-24 21:55:30

To jak nie ukończono to po kiego..... otwierano. . Co do kosztów oj Grajewiak zdziwił bys sie ile kosztuje ta nawierzchnia, a do tego niwelowanie terenu, zagęszczanie gruntu, materiay robocizna itd. itp. a kaska leci.
Napisał: tez grajewiak dodano: 2008-10-24 23:58:22

mam nadzieje ze bendziemy mieli tam treningi:)
Napisał: Trampkarz młodszy dodano: 2008-10-25 09:18:34

Zapomnij o treningach tam, ty jako trampkarz młodszy powinieneś się cieszyć ze grasz na Hadesie , i tam trenuj , bo to jest własność szkoły no i innych ludzi którzy będą chcieli też z tego korzystać , ja nie chcę widzieć treningów młodszej ,starszej Warmii tam, ponieważ mają swoje własne boisko i niech tam grają i trenują . Jeśli będzie trenować tam warmia to pójde z skargą do Dyrektora Szkoły, bo niebęde czekać żeby potem tam zagrać, nie tylko mnie tyczyć będzie się to czekanie na boisko, ale i innych ludzi którzy będą chcieli tam zagrać. Stanowczo jestem za nie udostępnianiem tego boiska dla Warmistów do Treningu .
Napisał: Alex dodano: 2008-10-25 11:13:46

do trampkarz młodszy: mało wam cholerka boisk? nie dość, że amatorzy nie mogą grac na hadesie i stadionie gdzie wy macie treningi, to jeszcze tutaj? no na pewno nie... "bendziemy"... heh po pierwsze to powinieneś na lekcje polskiego chodzić a nie piłka...
Napisał: xxx dodano: 2008-10-25 12:24:56

boisko może i jest ale zamknięte!! nie można nawet pograć
Napisał: Roman dodano: 2008-10-25 13:41:26

Orlik powstał dla wszystkich bez względu na wiek i płeć! Jest to program który ma rozpowszechnić i zachęcić młodych ludzi do uprawiania sportu!!! Co do powstania go na terenie ZSnr2 to do końca nie jest OK. Bo boisko miało być dostępne dla wszystkich od rana do wieczora... no a pewnie będzie tak, że w czasie trwania lekcji- dostępne tylko dla uczniów. To może mały problem. W sumie udostępnili swój teren. Ciekawi mnie tylko fakt jak to będzie po lekcjach??? MOŻE POWINNA UKAZAĆ SIĘ JAKAŚ INFORMACJA OD OD KIEDY DO KIEDY, W KTÓRYCH GODZ. itd. CZEKAMY..........
Napisał: Sportowiec:) dodano: 2008-10-25 20:51:32

hahaha ekspresowe tempo :D w piątek rano jeszcze kończyli :P bo zamiastr robić to za dziewczynami się oglądali :P
Napisał: ;) dodano: 2008-10-26 14:03:42

do alex: nawet nie powąchasz tego boiska, dlatego powstał ten obiekt zeby młodzi piłkarze miali gdzie trenować;p a idz do dyrektora, on i tak niema nic do powiedzienia w tej sprawie;p
Napisał: ferguson dodano: 2008-10-26 23:25:57

sama nazwa "amatorzy" odzwieciedla wartość tej druzyny wiec widocznie hades i stadion mogliby niepotrzebnie zniszczyc, a przeciez grali na stadionie i zaorali te boisko
Napisał: sport dodano: 2008-10-26 23:29:58

"do alex: nawet nie powąchasz tego boiska, dlatego powstał ten obiekt zeby młodzi piłkarze miali gdzie trenować;p a idz do dyrektora, on i tak niema nic do powiedzienia w tej sprawie;p" Po pierwsze :. Naucz się pisowni polskiego bo przynosisz wstyd swojej Polonistce// Poloniście ,widzę że patałach jesteś który ma jedynki (Don key) . Po drugie: Na pewno powącham te boisko , na którym będą grać "amatorzy" i uczniowie , że tej szkoły Zasadniczej Szkoły nr 2. Po trzecie: Skoro twierdzisz ,że Dyrektor nic niema do powiedzenia w tej sprawie to nic się nie stało "Armageddonu" nie będzie z twojej opinii :D :lol: Po czwarte: Zapomnij mały człowieczku że "młodzi piłkarze" tzw trampkarz młodszy i inne hierarchie które trenują , że tak to określę będą tam sobie grać.. nie widzę nawet tego nawet jak byś poszedł do wróżki i ona by ci to przepowiedziała . Rotfl Po piąte: Jeszcze raz zacytuję swoje zdanie odnosząc się do " Po trzecie: Skoro twierdzisz ,że Dyrektor nic niema do powiedzenia w tej sprawie to nic się nie stało "Armageddonu" nie będzie z twojej opinii :D :lol: " Jeśli u Pana/ Pani Dyrektor nic nie zdziałam to nie mam wyboru jak wysłać list do ministerstwa sportu w tej o to że sprawie . Po szóste: Alex pisze się z dużej litery bo to imię . Jestem ciekaw jaką teraz będziesz miał minę po tym co napisałem // napisałam . Radzę zapisać się na korepetycje z Języka Polskiego , gorąco polecam :)
Napisał: Alex dodano: 2008-10-27 17:06:59

i co z tego że te boisko powstało ale i tak na nim nie pogramy tak samo jak na hali w pilke nozno nie mozna grać
Napisał: xyz dodano: 2008-10-27 17:08:08

orlik a już brama zamykana na klucz weszliscie po graliscie,to wszystko na pokas hehe !!!!
Napisał: bartek dodano: 2008-10-27 18:41:15

ale wy jestescie dziwni, przeciez wiadomo ze jezeli szkola sie w to zaangazowała to podczas trwania lekcji bedzie korzystac z tego obiektu...wazne jest jak bedzie po zajęciach z korzystaniem z orlika i w trakcie weekendu. te sprzeczki na forum pokazuja ze w grajewie nie ma tak naprawde osrdka sportowego i temu kazdy tak denerwuje sie gdy ma byc cos otwarte. Ludzie trzeba sie cieszyc a nie skakac sobie do gardla !!
Napisał: abc dodano: 2008-10-29 13:30:58

Dodaj komentarz

Treść:


Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy możliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.