piątek, 29 marca 2024

Wiadomości

Ogłoszenie o naborze

Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

Młodszy kontroler skarbowy

do spraw: wykonywania czynności analitycznych i sprawdzających w tym również z zakresu identyfikacji i weryfikacji poprawności rejestracji podatników

w Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających, Kontroli Podatkowej, Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników, Wymiany Informacji Międzynarodowej oraz Spraw Karnych Skarbowych w Urzędzie Skarbowym w Grajewie

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

GRAJEWO 
URZĄD SKARBOWY W GRAJEWIE 
UL. ELEWATORSKA 8 
19-200 GRAJEWO 

ADRES URZĘDU:

IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BIAŁYMSTOKU 
UL. SŁONIMSKA 1 
15-026 BIAŁYSTOK 

WARUNKI PRACY

•   praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, 
•   użytkowanie elektrycznych urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, niszczarka), 
•   większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, praca wymaga sprawności obu rąk, 
•   zadania wykonywane w siedzibie Urzędu oraz poza siedzibą Urzędu, 
•   kontakt z klientami Urzędu. 

Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy: 

•   stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku, 
•   stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań dla stanowisk administracyjno-biurowych z obsługą  komputera, 
•   oświetlenie sztuczne i naturalne, 
•   występują bariery architektoniczne: budynek jest jednopiętrowy, węzeł sanitarny nie jest przystosowany dla osób niesprawnych ruchowo, 
•   budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach, 
• budynek nie ma windy, 
•   narzędzia i materiały wykorzystywane w pracy to komputer i inne urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), 
•   stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych. 
 

ZAKRES ZADAŃ

  • Zarządzanie ryzykiem zewnętrznym, w tym pozyskiwanie informacji i identyfikowanie obszarów zagrożeń mogących mieć wpływ na prawidłowość wypełniania obowiązków podatkowych i celnych oraz prowadzenie rejestru ryzyka w tym zakresie.
  • Pozyskiwanie informacji mogących mieć wpływ na powstanie obowiązku podatkowego, w tym o wydatkach i wartości mienia zgromadzonego przez podatnika oraz analizowanie oświadczeń o stanie majątkowym.
  • Dokonywanie czynności sprawdzających.
  • Koordynowanie sprawozdawczości realizowanej przez Urząd.
  • Wprowadzanie do systemu informatycznego danych szczegółowych z deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów Ordynacji podatkowej
  • znajomość Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • znajomość Ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne
  • znajomość Ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
  • znajomosć Ustawy o podatku od spadków i darowizn
  • znajomość ustawy o podatku od czynności cywilnoprawnych
  • znajomość Ustawy o podatku od towarów i usług
  • znajomość Ustawy o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników
  • umiejętność logicznego myślenia
  • komunikatywność, odporność na stres
  • Brak współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne,
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji skarbowej lub podatkowej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1721 ze zm.) lub współpracy z tymi organami (wzór Dz. U. z 2017 r. poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.06.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-026 Białystok 
    dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko młodszego kontrolera skarbowego w Urzędzie Skarbowym w Grajewie "

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. 

Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. 

Etapy, metody oraz techniki naboru: 
- weryfikacja formalna ofert, 
- test wiedzy merytorycznej, 
- rozmowa kwalifikacyjna, 
- analiza ofert w zakresie spełniania wymagań dodatkowych, potwierdzonych stosownymi dokumentami. 

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto - 3 016,88 zł miesięcznie. 

Z dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego. 
Dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. 

Wszystkie składane oświadczenia, życiorys/CV i list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. 
OFERTY NIESPEŁNIAJĄCE WYMAGAŃ FORMALNYCH ZOSTANĄ ODRZUCONE. 

W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, nr telefonu. 

Lista kandydatów spełniających niezbędne wymaganie formalne, wraz z podaniem informacji o miejscu i czasie przeprowadzenia drugiego etapu postępowania selekcyjnego (TESTU WIEDZY MERYTORYCZNEJ), zostanie opublikowana na stronie BIP Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku, pod adresem: 
http://www.podlaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-bialymstoku/ogloszenia/nabor/oferty-pracy 
na tablicy ogłoszeń w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku - X piętro oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Skarbowym w Grajewie. 

Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej w Białymstoku dostępne są na stronie BIP pod adresem: 
http://www.podlaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-bialymstoku/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen 

Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru, podlegają komisyjnemu zniszczeniu. 
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 869 60 25. 

Informujemy, iż na podstawie art. 13 RODO, od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Izbę Administracji Skarbowej w Białymstoku (dalej: IAS w Białymstoku); 
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor IAS w Białymstoku z siedzibą w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1. 
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: IOD.Bialystok@mf.gov.pl. 
3. Pani/Pana dane osobowe zawarte w złożonych dokumentach będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji. 
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej oraz rozporządzeń wykonawczych. 
5. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. 
6. Udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa. 
7. Przekazane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu ewentualnego wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres trzech miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata w naborze. 
8. Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 
9. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez IAS w Białymstoku Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Ogłoszenie z dnia 22.05.2018 r.

 

Komentarze (0)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.