piątek, 29 marca 2024

Przetargi

Gmina Szczuczyn

Przebudowa nawierzchni drogowych Osiedla Pawełki - etap I

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa:
1) ul. Księży Pijarów P0-P3 - ulica klasy D (dojazdowa)
Rozwiązania sytuacyjne: Na odcinku km 0+000 - 0+169,44 zaprojektowano jezdnię o nawierzchni szerokości 6,00 m z obustronnymi chodnikami szerokości 2,00 m przyległymi do jezdni. Na końcu projektowanej jezdni zaprojektowano plac do zawracania o wymiarach 16,25x11,88 m. Plac do zawracania połączono z ul. Pawełki ciągiem pieszo-jezdnym szerokości 5,0 m. Początek projektowanej ulicy przyjęto w osi projektowanej nawierzchni ul. Królowej Marysieńki (km rob. 0+000), a koniec w osi projektowanej nawierzchni bitumicznej ul. Pawełki (km rob. 0+242,58). W planie zaprojektowano 2 załamania trasy o kątach zwrotu 2,9323grad i 3,8229grad. Załamanie drugie wyokrąglono łukiem kołowym o promieniu R=250,0 m. Ulicę tą włączono do ul. Królowej Marysieńki i ul. Pawełki wjazdem bramowym ze skosami krawężników 2,0x2,0 m. Omawiane rozwiązania pokazano na planie sytuacyjnym.
Rozwiązania wysokościowe: niweletę drogi zaprojektowano w taki sposób, aby w jak najmniejszym stopniu zmienić sposób obsługi przyległych posesji oraz zapewnić jej płynność i właściwe odprowadzenie wód opadowych. Płynność niwelety uzyskano przez nadanie jej spadków podłużnych od 0,313% do 1,392%, gwarantujących prawidłowe odwodnienie jezdni. Zaprojektowano 3 załamania niwelety (1 wklęsłe i 2 wypukłe), z których jedno (wklęsłe) wyokrąglono łukiem kołowym o promieniu R=1200,0m.
Projektowane spadki podłużne i parametry łuków kołowych podano na rys. nr P-4 Profil podłużny.
Przekroje normalne: Na odcinku od ul. Królowej Marysieńki do końca zabudowy jednorodzinnej (km 0+003,00 - 0+169,44) zaprojektowano ulicę o następującym przekroju normalnym:
- przekrój poprzeczny - uliczny,
- szerokość jezdni - 6,00 m,
- szerokość chodników - prawostronny - 2,0 m
- lewostronny - 2,50 m (do ogrodzeń posesji),
- spadek poprzeczny jezdni- 2% (daszkowy),
- spadek poprzeczny chodników - 2% (do jezdni),
Na pozostałym odcinku km 0+169,44 - 0+239,58 zaprojektowano ciąg pieszo-jezdny szerokości 5,0 m.
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
- kostka betonowa wibroprasowana - gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa - gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 - grub.20 cm,
Nawierzchnię ciągu pieszo-jezdnego i jezdni należy ograniczyć krawężnikiem betonowym typu lekkiego (15x30 cm) na ławie betonowej z oporem.

2) ul. Królowej Marysieńki M0-M2 - ulica klasy D (dojazdowa)

Rozwiązania sytuacyjne: początek projektowanej ulicy przyjęto w osi projektowanej nawierzchni ul. Szpitalnej (km rob. 0+000), a koniec w osi projektowanej nawierzchni bitumicznej ul. Pawełki (km rob. 0+217,99). W planie zaprojektowano 1 załamanie trasy o kącie zwrotu 0,6568grad. Załamanie to nie wymaga wyokrąglenia łukiem kołowym. Linie krawężników na skrzyżowaniu z ul. Pawełki wyokrąglono łukami kołowymi o promieniach R=9,0m i R=6,0m. Omawiane rozwiązania pokazano na planie sytuacyjnym.
Rozwiązania wysokościowe: niweletę drogi zaprojektowano w taki sposób, aby w jak najmniejszym stopniu zmienić sposób obsługi przyległych posesji oraz zapewnić jej płynność i właściwe odprowadzenie wód opadowych. Płynność niwelety uzyskano przez nadanie jej spadków podłużnych od 0,797% do 1,860%, gwarantujących prawidłowe odwodnienie jezdni. Zaprojektowano 2 załamania niwelety (wypukłe), które wyokrąglono łukami kołowymi o promieniach R=1500,0 m i R=1200,0m. Projektowane spadki podłużne i parametry łuków kołowych podano na rys. nr M-4/1 Profil podłużny.
Przekroje normalne: na odcinku od skrzyżowania z ul. Szpitalną do skrzyżowania z ul. Osiedle Pawełki (1) (km 0+003,00 - 0+094,49) zaprojektowano ciąg pieszo-jezdny szerokości 5,0 m. Na ciągu pieszo-jezdnym zaprojektowano 2 wyspowe progi zwalniające. Na pozostałym odcinku km 0+098,49 - 0+205,33 zaprojektowano jezdnię następującym przekroju normalnym:
- przekrój poprzeczny - uliczny,
- szerokość jezdni - 5,50 m,
- szerokość chodnika - 1,50 m - chodnik lewostronny oddzielony od jezdni pasem zieleni szer. 2,00 m,
- spadek poprzeczny jezdni- 2% (daszkowy),
- spadek poprzeczny chodnika i zieleńca - 2% (do jezdni),
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
- ciąg pieszo-jezdny (km 0+000 - 0+098,00)
- kostka betonowa wibroprasowana - gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa - gr. 3 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 - grub. 15 cm,
- warstwa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 Mpa grub. 10 cm.
- ulica (km 0+098,00 - 0+206,00)
- kostka betonowa wibroprasowana - gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa - gr. 3 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 - grub. 15 cm,
- warstwa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 Mpa grub. 15 cm.
Nawierzchnię ciągu pieszo-jezdnego i jezdni należy ograniczyć krawężnikiem betonowym typu lekkiego (15x30 cm) na ławie betonowej z oporem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót/prac do wykonania zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje.

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.szczuczyn.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Szczuczynie
ul. Plac 1000-lecia 23


Wymagany termin realizacji zamówienia -     Zakończenie: 16.06.2014
19-230 Szczuczyn

Komentarze (0)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.