Wiadomości

  • 32 komentarzy
  • 15762 wyświetleń

Zmiany w Urzędzie Miasta


W listopadzie br. ogłoszono konkurs na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze kierownika Referatu Strategii Rozwoju i Promocji Miasta Grajewo. Kandydaci mogą składać wymagane dokumenty do 26 listopada  2012 r. do godz. 15.00




OGŁOSZENIE
Burmistrz Miasta Grajewo ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze kierownika Referatu Strategii Rozwoju i Promocji Miasta


1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta Grajewo, 19-200 Grajewo, ul. Strażacka 6A

2. Określenie stanowiska:  kierownik  Referatu Strategii Rozwoju i Promocji Miasta

3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

a) posiadanie obywatelstwa  polskiego,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku kierownika referatu,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) posiadanie co najmniej trzyletniego stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku kierownika referatu,
g) posiadanie wykształcenia  wyższego pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.

4. Wymagania dodatkowe  związane ze stanowiskiem:

a) znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel),
b) umiejętność sporządzania  pism urzędowych,
c) samodzielne i szybkie podejmowanie decyzji,
d) znajomość  zagadnień z rozwoju regionalnego i promocji,
e) sumienność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, inicjatywa.

5. Zakres zadań wykonywanych w szczególności  na stanowisku:

Organizowanie i kierowanie pracą osób zatrudnionych w referacie w realizacji następujących zadań:
1) inicjowanie i udział w organizacji przedsięwzięć promujących miasto w kraju i za granicą;
2) współpraca ze środowiskami polonijnymi za granicą;
3) inicjowanie, przygotowywanie, zamawianie i dystrybucja wydawnictw i innych materiałów promocyjnych;
4) prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem miasta w imprezach targowych i wystawach;
5) prowadzenie i bieżące aktualizowanie  strony internetowej Urzędu – www.grajewo.pl;
6) utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu;
7) prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zgody na wykorzystywanie herbu miasta oraz z udzielaniem patronatu Burmistrza;
8) zapewnienie obsługi Burmistrza w zakresie wynikającym między innymi z jego funkcji reprezentacyjnych;
9) organizacyjne zabezpieczanie wizyt delegacji krajowych i zagranicznych oraz osobistości życia publicznego;
10) koordynacja prac związanych z udziałem miasta w związkach i porozumieniach międzygminnych, stowarzyszeniach gmin;
11) prowadzenie badań opinii publicznej, tworzenie i systematyzowanie bazy danych ankietowych;
12) przygotowywanie we współpracy z Wydziałami i upowszechnianie ofert inwestycyjnych miasta;
13) współpraca z samorządem województwa w sprawach polityki regionalnej województwa oraz wspierania rozwoju regionalnego;
14) współpraca z lokalnymi firmami;
15) gromadzenie, systematyzowanie i udostępnianie  informacji o gospodarce w mieście;
16) przygotowywanie analiz, programów oraz promowanie działalności gospodarczej na terenie miasta;
17) bieżący przegląd prasy w zakresie informacji na temat miasta, gromadzenie materiałów prasowych i innych na temat miasta;
18) opracowywanie i realizacja programów współpracy zagranicznej;
19) koordynowanie i prowadzenie bieżącej korespondencji w językach obcych;
20) opracowywanie i aktualizacja Strategii Rozwoju Miasta i Wieloletniego Planu Inwestycyjnego oraz innych opracowań strategicznych dla miasta we współpracy z Wydziałem Inwestycji i Pozyskiwania Środków, innymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi miasta;
21) współpraca z Miejskim Domem Kultury i Miejską Biblioteką Publiczną w realizacji zadań miasta z zakresu kultury;
22) współpraca z podmiotami organizującymi w mieście  Grajewo imprezy artystyczne i rozrywkowe;
23) współpraca z Miejskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w realizacji zadań miasta w zakresie kultury fizycznej;
24) współpraca ze stowarzyszeniami, klubami, uczniowskim klubami sportowymi realizującymi zadania miasta z zakresu kultury, kultury fizycznej i organizacji czasu wolnego dzieci i młodzieży zgodnie z ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
25) współdziałanie z samorządem gospodarczym, organizacjami pracodawców oraz innymi organizacjami przedsiębiorców;
26) promowanie przedsiębiorczości na terenie miasta i prowadzenie działalności na rzecz rozwoju inicjatyw gospodarczych;
27) współpraca z jednostkami organizacyjnymi miasta w przygotowywaniu i przeprowadzaniu uroczystości o charakterze patriotycznym;
28) współpraca z instytucjami kultury i MOSiR w zakresie planowania i organizowania obchodów świąt państwowych oraz uroczystości o charakterze narodowym i lokalnym,
29) podejmowanie działań mających na celu inicjowanie przedsięwzięć upowszechniających  wiedzę o Unii Europejskiej;
30) kreowanie wizerunku Miasta w środkach komunikacji elektronicznej.

6. Wymiar etatu: 1 etat
7. Wymagane dokumenty:

a) formularz zgłoszeniowy,
h) kserokopie świadectw pracy dokumentujących  3 letni staż pracy lub dokumenty potwierdzające prowadzenie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku kierownika referatu,
b) kserokopia dowodu osobistego,
c) kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji i wykształcenia, o których mowa w pkt.3 lit. „c” i „f” Ogłoszenia o naborze,
d) podpisane przez kandydata pisemne oświadczenia:

- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych  oraz korzystaniu z pełni  praw publicznych,
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z zm.),
- o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierownika referatu.

Dokumenty składane w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę, poprzez użycie zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, data, czytelny podpis.
Dokumenty wytworzone na potrzeby konkursu składane w oryginale muszą być podpisane czytelnie  przez kandydata.

8. Określenie terminu  i miejsca składania dokumentów:
Wzór Formularza zgłoszeniowego niezbędny do złożenia oferty pracy dostępny jest do pobrania na stronie  http://bip.um.grajewo.pl   bądź w sekretariacie Urzędu Miasta Grajewo w godz. pracy Urzędu tj. poniedziałek – piątek od 730 – 1530.
Wypełniony formularz oraz wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6A, w zaklejonej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata i kontaktowym numerem telefonu oraz dopiskiem:

„dotyczy naboru na stanowisko kierownika  Referatu Strategii Rozwoju i Promocji  Miasta ”

w terminie do dnia 26 listopada  2012r. do godz. 15.00. Decyduje data wpływu oferty do sekretariatu Urzędu. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Ogłaszający konkurs informuje kandydatów, że oferty niekompletne (nie zawierające wszystkich obowiązkowo wymaganych danych i dokumentów)  oraz  złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Nie dopuszcza się uzupełniania dokumentów w ofertach   po upływie terminu na  złożenie ofert.
Po upływie terminu składania ofert Komisja  dokona oceny formalnej złożonych  ofert poprzez porównanie danych i dokumentów zawartych w ofertach konkursowych z wymaganiami formalnymi określonymi w Ogłoszeniu. Oferty nie spełniające ustalonych wymagań formalnych zostaną odrzucone.
Osoby, których oferty spełnią  wymagania formalne  zostaną dopuszczone do kolejnego etapu procedury  naboru.
O terminie i dalszej procedurze naboru  kandydaci będą poinformowani telefonicznie bądź  odrębnym  pismem.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na  stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta   http://bip.um.grajewo.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:  86 273 08 06.



Komentarze (32)

Gratulacje dla Pani Moniki i powodzenia na nowym stanowisku! :) :) :) :)

30 zadań na tym jednym stanowisku to kpina ,koń tego nie uciągnie,co najmniej 3 etaty na to .

hej a tam juz napewno osoba na to miejsce jest ale prowizorka zawsze musi byc hheheheehhe

. Po co konkurs? Już wiadomo kto.

to już wiadomo kto będzie, widzę ze już jakieś gratulacje składają co niektórzy dziwne to wszystko;

Czyli, ze -wszystko po staremu. Ja też gratuluję pani Moniko!

a taka cisza - ludzie składajcie papiery może ktoś się znajdzie lepszy niż tam sobie uradzili!

To Pani Monika ma już to stanowisko, już po konkursie, a chciałam spróbować :)

ciekawie sytuacja wygląda, bo wg BIP referat jest póki co z 1 pracownikiem i 1 os. pomocy administracyjnej :) nie ma to tamto ... kierownik potrzebny, żeby zarządzać takim tłumem ;)

w urzędzie już od dawna się przewija imię wymienione w komentarzach (nazwisko właściciele pewnego portalu :) ludzie nie aplikujcie nie potrzebnie nadzieje sobie radzicie ta informacja jest zasłoną dymną aby nie robić podejrzeń co do zatrudnienia tej osoby. plotka głości że stanowisko dostaję się za pomoc :)

No i wszystko jasne :)))

to jest dobre: "3 letni staż pracy lub dokumenty potwierdzające prowadzenie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku kierownika referatu, " ..):

po co ta cała maskarada -trzeba było napisać to co umie (lub raczej myśli że umie) ..

"bieżący przegląd prasy w zakresie informacji na temat miasta, gromadzenie materiałów prasowych i innych na temat miasta" -to jedno będzie przeglądane, po co więcej zresztą i ww um będzie to samo teraz w takim razie - po co to coś wymyślać -jeden cżłowiek, czasu nie tracimy, rączka rączkę myje ;)

nie no nie jak bedzie to co piszecie to po prostu legną w gruzach wszystkie moje ideały! acha -i jednak wyjadę do irlandii - toż to sziok!

Aby ideały nie były tylko hasłem, trzeba, by zebrali się mądrzy ludzie, zawiązali komitet i... wygrali wybory! Innej drogi nie ma, bo apelowanie do... jest głupie.

w przypadku wygrania konkursu przez osobę, którą wymieniacie, inni kandydaci powinni złożyć wniosek do organu nadrzędnego, NIK, sądu pracy itp. zostanie wszczęta procedura sprawdzająca co do poprawności przeprowadzenia konkursu i okaże się czy w/w Pani była najodpowiedniejsza.

przez was (pewnie z parę setek komentów zajef przyszło) admin musiał upomnieć co niektórych;

pewnie tego się nie dało czytać! i dać kilka uwag na temat wypowiadania się o innych ;)

Dokumenty można składać do 26 listopada a tu widzę gratulacje dla pani Moniki ! O co tu chodzi?

Eryk z choinki się urwałeś? Zobaczysz kto wygrał konkurs to może zrozumiesz.

Brawa dla komentujących. Teraz bURMISTRZ na pewno nie zatrudni Moniki bo tym samym strzeliłby sobie w kolano. Dzięki internautom może dojść do normalnego wyboru kandydata.

no oczywiście, nikt by nie dociekał jak to się stało tylko przykleiłaby się etykieta -załatwianie,znajomości itp - nie zaryzykuje :0 !

no to jestem ciekawa kto będzie bo sama mialam chęć sprobować

Chyba trochę przesada z tym gratulowaniem. pamiętacie, jak było z dyrektorem MDK - też już gratulowano wymienionej w komentarzach dziewczynie. I co? Jak się okazało, nie była brana pod uwagę przez burmistrza.

Nie była brana i (już) nie jest brana pod uwagę bo nikt tego nie chce a powodem tego jest tylko to co piszą ludzie :-)

Szanowni komentatorzy. Czy chcecie aby w Waszym życiu ktoś za Was podejmował decyzję? Nawet nie myślcie, jak byście z tym fatalnie się czuli. Naprawdę dziękuję za docenienie mojego doświadczenia zawodowego na poprzednich stanowiskach pracy, także kierowniczych, prowadzenia księgowości w firmach i stowarzyszeniach, koordynacji i rozliczania projektów oraz wykształcenia z zakresu: magister Prawa i Administracji, pierwszych studiów podyplomowych, z zakresu Audyt Wewnętrzny i Fundusze Unijne, kolejnych studiów podyplomowych z Rachunkowości i Finansów, i jednocześnie proszę abyście nie podejmowali za mnie decyzji. Bo na stanowisko kierownika promocji nawet nie zamierzałam i nie będę startowała do konkursu. (i to nie z powodu komentarzy, z których można domniemywać, że nie mam odpowiedniego wykształcenia itd.) Jakbym miała zamiar startować to na pewno jak i Was, żaden komentarz by nie powstrzymał. Proszę też abyście przypomnieli jak niektórzy „forumowicze” nominowali mnie na dyrektora MDK (kolejny strzał bez sensu). Nasuwa się refleksja, dlaczego takie wpisy: przez zazdrość, chęć przeszkodzenia, a może moja osoba jest dla niektórych nie na rękę, bo będzie przeszkadzała w sabotowaniu działań. Jak widzę jedno jest pewne, a w Grajewie przeniosło się to ze sfery lokalnej polityki, trzeba komuś „urobić gębę”, by kogoś z Grajewa zdeklasować (jaki finał dla grajewin, czym to skutkuje tak na przyszłość, i pretensje, że zatrudnia się ludzie z …?) Jednak jak widzicie, w tym przypadku to nie zadziałało. Serdecznie pozdrawiam wszystkich dobrze i nie dobrze życzących. Z poważaniem Monika Kostrzewska.

W sumie to i tak stanowisko zostanie w rodzinie - wygra Aneta Z

Gratulacje dla Moniki za odwagę. Tylko ona jedna się podpisała imieniem i nazwiskiem, ..

A kto wygra w starostwie na stanowisku inspektora? Może tym się zainteresujcie???

Podniecacie się jakby to było nie wiadomo jakie stanowisko? praca jak każda inna. Po co te emocje?

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.