Emi

Wyświetlenia: 18833
Komentarze: 31

Opis:
nie ma to jak po sesjiiiiii.....wolność:D

emilko pięknie wyglądasz pozdrawia piotr t
Autor: piotr
kolezanka w czarnej bluzeczce jest sympatyczna;]8624754 moje gg
Autor: sugar
z takimi ksiezniczkami kawe pic
Autor: karol
każdy robi to co lubi
Autor: czorty
super fotka jestesc piekne.....
Autor: foxparis
moze byc
Autor: zeus
siemka siorka cioteczna ale w koncu siorka :) kiedy do mnie wpdacie na nj ?
Autor: 1981
Prawda, że nie ma... ale who is who? Obie rczej sympatyczne... Co do ocen to obiektywna 9 Hmm... musicie się bardzo lubić
Autor: mariusz
Spoko fota!!!:) ta w jasnej bluzeczce ładniejsza!!!
Autor: xxxxxx
10 od braci i od kochającego szymona
Autor: szymon
normalnie super te zdjecie jestes najlepsza emi!!!!!
Autor: kasia
nom emi super fotka
Autor: lilka
Mopsy nic dodac nic ujac. nic ciekawego - prostata..sory prostota.
Autor: Anulka
jesteści ładne
Autor: misia
Ale zdjęcionko szare jak na mogile...Koloru więcej i wtedy przejdziemy do ocen ;-9
Autor: Dombasstik Fantastic
siema no no emi w internecie spoko fajne zdjecie pozdro
Autor: łempa
ta w JASNEJ bluzeczce....ZAJEBISTA!!!musze ja poznac!:)naprawde wygladasz zajebiscie malenka!no i to spojrzenie takie mile a usmiech bardzo szczery wiec mam nadzieje ze jeszce jest wolna!chociaz obawiam sie ze jest zajeta bo takie sloneczka zapewne maja w kim wybierac...ale..pozyjemy i zobaczymy...moze ja spotkam na swej drodze:)
Autor: PIOTREK
niezle z was ciasteczka:P gdzie mozna spotkac takie fajne laseczki?a te spojrzenia...hm...zalotne:) ktora jest wolna????:):):)
Autor: adas
slabo was widac laski.....................................
Autor:
kiedy mi dasz buziiii??:D
Autor: Arti wodz naczelny:))
Emilka kocham Cie:)
Autor: Kamilek zastepca wodza:)
no Emcia poprostu agrest na klacie staje:)ładna jestes! poważka chyba sie zakochalem!pozdro od kama przyszlego meza twego:)
Autor: Arti wodz naczelny:))
;)))dobre!!!!!!!!!
Autor: siostra
no sasiadka!!!!!fajne zdjątko!!
Autor: Karolina
Dodaj komentarz

Treść:


Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy możliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.