czwartek, 28 marca 2024

Tesco

witam co mysliie o pracownikach tesco czy so uprzejmi wobec nas klientow

uprzejmi zwłaszcza na mięsnym jak się nie upomnisz aby cię obsłużono to czekaj a panie w kasie z uśmiechem na twarzy kasują promocyjne produkty i wszystko ok ha ha

jakie masz podejście do ludzi, takie same oni mają do ciebie

zdecydowani milsza obsługa niz w lidlu tam to dopiero pozażka.

ja mam tak ze kiedy wchodze do sklepu to ochroniarz mnie zawsze przesladuje i niewiem czemu

jezeli o coś zapytasz to ni nigdy ni nie wiedza , niby kogos zawołaja , ale mozesz czekac do usranej smierci ;(

na mięsnym pracują za karę - to prawda!

Zależy...
Dla mnie to jest okropny sklep,

jeśli chodzi o wiedzę praktyczną to faktycznie-mało zorientowane lub wcale.A ktoś,kto odpowiada za dział owocowo-warzywny to już totalna porażka.Może powinni wszyscy się przejechać do Tesco w Ełku i zobaczyć,jak to ma wyglądać?

na mięsnym jest kiepsko ale reszta oki,,

przyznam, że też jestem tym sklepem rozczarowana...

Ludzie!Jak mi się jakiś sklep nie podoba to po prostu nie robię tam zakupów.I tak a pro po po co dodawać takie głupie tematy!!!

a mi Tesco odpowiada natomiast zgadzam się ze LIDL to jest syfiasty sklep jakos wogle mi nie odpowiad

troszke dziwne zachodzę do sklepu i szukałam jakiegoś produktu pytam Panią przy kasie ona nie wie ide dalej pytam Panią wykładającą towar też nie wie pytam sprzątaczkę i dopiero sie dowiedziałam gdzie jest towar którego szukałam

aja jestem bardzo zadowolony zakazdym razem jak jestem wtesco to jestem milo opsluzony i zawsze przez to samo panio jesli ocos pytam to zawsze mi pomoze zawsze jest usmiechnieta zawsze mozna porozmawiac pamietam to panio jeszcze zotwarcia taka wesola przyznam ze zadko to panio widac na kasie czyzby juz jej niema bo juz dawno jej niewidzialem niklamioc to ma naimie elwira lub emila taka obsluga powina byc jak dlamnie to celujoco trzymam kciukii dozobaczyska

Dla mnie Tesco podoba sie , fakt maja balagan z cenami , ale przy kasie Panie bardzo szybko i milo obsluguja tylko najgorsze sa te kasy samoobslugowe powinny byc zdecydowanei tylko do 10 produktow :)

w jakąś śmierdzącą folię pakują ser żółty, poza tym ta folia jest na niektórych serach porwana, no i ser wysycha, trzeba uważać

niech zmienią panie do pieczenia pieczywa bułeczek MASAKRA MASAKRA I JESZCZE RAZ MASAKRA

sami idzcie i popracujcie w marketach zobaczcie jak jest lekko,byscie tylko obgadywali i wymagali od innych biedronkowcow juz zbrzydlo wam krytykowac wiec jest inny temat do krytyki nie kazdy spojrzy na siebie i stanie sie milszy dla innych

Już nie chcecie Tesco??????????? hahahaha

najwieksza porazka to cenowki szok szok szok
albo nie ma albo nie wlaciwa allbo sa az trzy inne na ten sam towar warzywa owoce mieso jak trafisz to kupisz jak nie trafisz w godziny dostawy to jak za komuny troche wstyd tyle ludzi pracuje

Śmiechu warte!!!!!!!!!!!!Najpierw była wystawiona Biedronka ,potem Lidl a teraz czas na Tesco!!!!!!!!!!!!BRAWO nie macie poważniejszych tematów????????????????????????????Dlaczego nie weżmiecie się za inne sklepy typu prywatne ???????????Bo co one dają na kreskę?????????Nie obstaję za żadnym tu wymienionym,lecz wymyślcie coś poważniejszego :(:(

Narzekacie ,narzekacie i mało tego te osoby, które tutaj negatywnie się wypowiadają to o dziwo najczęściej przychodzą do tego; NIEDOBREGO TESCO.;Ludzie nie szukajcie sensacji i nie zajmujcie się plotkami.

nikt tu nie jest przeciwko Tesco tylko wymieniamy swoje poglądy czy spostrzeżenia-wszak po to jest forum.Więc na nic okrzyki czy nie mamy lepszych tematów.Uważam,że wymiana opinii może pomóc w poprawie funkcjonowania placówki.Czy to coś złego?

Witam wszystkich zaineteresowanych tematem zacznijmy od miesnego wszyscy mysla ze jest tam tak kolorowo jest jedna osoba na zmianie ktora musi robic 3 rzeczy naraz jak ona ma sie rozdwoic i wszystkim pokroic podac i sie usmiechac a co do klientow to tez a moze odkroi Pani z nowego kawalka bo ten jakos tak dziwnie wyglada przez caly dzien slucha tych glupot albo karkowki w promocji juz niema skoro niema na ladzie to znaczy ze nie ma co do kasjerek kasjerka nie odpowiada za cenowki jest do tego specjalny dzial ktory za to odpowiada a ze jest inna cena przy kasie a inna na polce to nie kasjerki wina a kazdy sie pruje do niewinnych kasjerek a pozatym tesco jest troche wiekszym sklepem i kasjerka tez wszystkiego nie wie dokladnie co gdzie lezy Wy klienci chyba czytac nie umiecie sa gazetki a Wy bierzecie nie te produkty co trzeba a pozniej zdziwienie a to nie w promocji wiec badzmy tolerancyjni i odnosmy sie z szacunkiem ile kasjerka sie wyslucha od was klientow to nie macie pojecia i jak ta kasjerka ma sie pozniej usmiechac jak ktos ja wyzywa zastanowcie sie troche pozdrawiam

Założę się, że osoby wypisujące negatywne opinie bardzo często robią zakupy w Tesco. Uważam, że jest to sklep na poziomie, chociaż oczywiście problem z cenami jest. Bystra kasjerka zorientuje się przy kasie to zwróci uwagę, a poza tym mają świetne promocje, i jest naprawdę tanio.

do marka ato chodzi o panio emilke ona teraz jest na inym dziale itam jo musisz szukac podzielam opopinie

Do ktos: w tesco grajewskim pewnie pracujesz, że tak bronisz...

na miesnym powinno byc wiecej osob do obslugi bo szlak trafia stac w kolejce i tam maja najgorzej to prawda ale dodac do obslugi dodatkowo jedna osobe i po problemie a z cenami to prawda a przeciez towar i ceny to podstawa

Obsługa pracownikow w Tesco jest fatalna sa:wulgarni,naburmuszeni i nieprzyjemni.Jedynie Panie z serwisu ta sa kobiety z klasa: przyjemne,kulturalne,pomoga jak tylko moga. Takich pracownikow potrzebuje Tesco!!!

Tak promocje na półkach są ale tylko na pólkach i w gazetkach!Właśnie wzięłam cukierki w promocji przy kasie Pani mówi że te cukierki nie są w promocji mówię jej że tam gdzie leżą to jest duża kartka i pisze że są a ona że już się skończyła promocja.A w gazetce i kartce jest napisane że promocja trwa do 7 grudnia a dziś jest 4 grudzień!Niech pracownicy zastanowią,ba może dowiedzą jak jest naprawdę a nie ludziom w głowach mieszać!

kiedy zajdę to nie ma bułeczek .

tak to prawda panie z mięsnego sa nadęte ostatnio jak stałam w kolejce za wędliną usłyszałam od jednej komentarz:prosze nie palcowac tej szyby,one są tam aby w kulturalny sposób obsłużyc klienta a nie zwracac mu uwagi nie na miejscu,tak samo panie siedzące na kasie czesto żują gume,niefajny widok a ekspozycja,swieżosc warzyw i prawidłowa cena nad produktem to podstawa,a w tesco tego nie ma aprzeciez tak dużo osób tam przyjęli do pracy i nie ma komu nad tym zapanowac? dobrze ze niedaleko jest biedronka,jest tam zupełnie inaczej,grunt to miła obsługa

Ty, Bączek, chyba sklepy ci się pomyliły, bo piszesz bzdury.

Witam tak macie rację co do obsługi na mięsnym panie są bardzo nie przyjemne.Wygląda to tak jakby to ona była ważna,a nie klient.A co do promocji to też się zgadzam w gazetkach i na półkach pisze co innego,a panie przy kasie mówią co innego robią głupków z klientów.

ale macie problemy masakra strasznie sie nudzicie szkoda ze sniegu nie ma to by ktos zajal sie w koncu robota a nie glupota:)0

bo pewnie pracownice z serwisu to twoja rodzina ;D

osoby kture tu sie wypowiadajo pewnie nigdy nie pracowaly w spozywce i nie mao pojecia jaka to ciezka praca .Ja procuje w spozywce i bardzo wpulczuje tym ktuzy pracujo na dziale miesnym iwarzywnym w tesco ile razy bylam switkiem ze pszyjezdza dostawa a tam jedna osoba i obsluguje i miedzy czasie wyklada towar i na dodatek przyjdzie taki klijet ze uwaza sie za bog wie co wsyd mi jest ze w Grajewie jest taka znieczulica .Wy idac do innego sklepu tesz macie tako niskoosobowosc i traktujecie ich niemilo z tego wynika jak ktos muwi do was milo nie wiecie jak to odebrac ja zawsze robie zakupy na miesnym iuwazam ze sa bardzo mile dziewczyny na yum dziale .Ktos tu napisal o palcowaniu szyb tumanie myj codziennie szyby po takim idiocie to zobaczysz jaka to ciezka praca wiem bo umnie w sklepie tez mam szyby w chlodni i nie jeden by sie upocil pszy ich myciu

do milej "klijetki" w życiu nie widziałam żeby ktoś popełnił tyle błędów ortograficznych he he :)

MILA KLIJETKO naucz się pisać po polsku,bo chcąc zrozumieć to co napisałaś,trzeba się strasznie "upocić"(teraz już wiem dlaczego właściciele prywatnych sklepów szukają do pracy osoby z minimum średnim wykształceniem).Sama pracuję w sklepie i wiem jak to jest.Klienci są bardzo różni-jedni mili,inni mniej,ale naszym obowiązkiem jest obsłużyć klienta sprawnie i z szacunkiem.Nie do przyjęcia jest pokazywanie swoich humorów.Ja też wielokrotnie robię zamówienie,przyjmuję towar i obsługuję klientów w czasie jednej zmiany,ale co klient temu winien?To sprawa moja,ewentualnie pracodawcy,jak sobie z tym radzę.

miła klientko, za swoją pracę otrzymujesz wynagrodzenie więc co chciałaś przesiedzieć swoje godzinki i do domu, te czasy dawno się skończyły, klient chce być dobrze obsłużony z przyjemnością, przecież za to płaci to chyba oczywiste.Panie na mięsnym powinny bardziej pilnować tego stoiska częstyo bywa bałagan a kierownictwo może powinno zwiększyć etaty.Kasjerki też moło sympatyczne i pracują taśmowo, rzucają towarem a jak powiesz,że mam kartę to odpowiedzą za póżno na początku trzeba podawać- paranoja!Owoce warzywa to chyba cały dzień nie przebierane, najbardziej mi się podoba,że jest czyściutko ekipa sprzątająca kiedy nie zajdę to pracuje.

słuchajcie!!! ja w sprawie wogóle innej ale ostatnio dodałam nowy temat o fryzjerach i gdzie on jest ??????????????????

Klientko! masz rację Tesko w Grajewie jest dobre, ale w Ełku jest SUPER!!!!, bo ciężko pracują odpowiedzialni kierownicy i pracownicy. Dostają odznaczenia najlepszego TESKO !!! BRAWO Ełk!!!. Myślę że doświadczenie i w Grajewie dorówna dla EŁku.

do jola : bo ekipa sprzatająca to odzielna firma i właściciel jest na miejscu także i pracuja ja trzeba ;))

witam co do skaowania drodzy czytelnicy to kasjerki maja wyznaczone tempo skanowania codziennie jest sprawdzane czy jest minimum i dlatego kasjerka nie patrzy czy klient pakuje bo musi miec minimum tempa skanowania co do kasjerek sa 2 kasjerki na calym sklepie nie raz wykladaja towar a przeciez tez im sie przerwa nalezy jakbyscie sie czuli idac na przerwe a po 10 minutach ktos was wola nawet nie skoncza jedzenia i z powrotem musza leciec na kase a przypominam w kodeksie pracy na 6 i 8 godzin pracy pracownik ma 30 minutowa przerwe pracujcie po 8 godzin nie jedzac i nie pijac i czasem bez mozliwosci pojscia do glupiej toalety widocznie nigdy nie pracowaliscie w spozywce wczoraj bylam w lidlu i tak mnie obsluzono ze wiecej do tego sklepu nie pojde nie wiem kto takie bzdury wymysla ale kasjerki w tesco sa bardzo mile lubie robic tam zakupy a co do elku to w elku jest jeszcze gorszy syf niz w grajewie wielu produktow niema a pracownicy tam dopiero sa naburmuszeni a tak ogolnie to popatrzcie na siebie jak wy pracujecie i czy macie prawo oceniac czyjas prace ciekawe czy wy jestescie tak wspanialymi pracownikami ze oceniacie innych pozdrawiam a i jeszcze jedno sa kierownicy i jest manager wiec oni chyba wiedza lepiej czy pracownicy sa dobrzy czy nie to nie do was nalezy ocenianie innych

co do bledow mili czytelnicy ,zadko siadam do kaputera i mam malo wiedze o pisaniu na nim ale czytajac te bzdury musiala sie zmusic zeby cos napisac a jezeli o mojo prace nigdy nie pszesiedzialam nawet 10 minut bo niema na to czasu i nigdy nie bylam niemila dla klijeta ja tylko stfierdzam fakt ze jest ludzka znieczulica i jestescie wy chyba zle wychowani tak twierdzac moje wychowanie na to mi niepozwala a pozatym jestem za stara zeby tak uwazac zal mi was bo jednak mialam racje pisac ze jestescie zle wychowani co do Elku chyba zadko bywacie tam w tesco bo ja tam kiedy jestem to jest bardzo zla obsluga kasjerki z lasko cie obsluguja i muwia szybciej prosze pakowac bo musi kasowac nastepno osobe bylam tez w innych miejscowosciach w tesca i jezeli chodzi o rozgardiaz to jest tak samo bo sa to sklepy duze i ciezko nad nimi zapanowac zreszto nietylko tesca wszystkie duze sklepy i nauczylo nmieto ze w kazym sklepie sprawdzam najpierw cene na czytniku zanim wrzuce cos do koszyka i sprawdzam puzniej paragony bo czest ceny na czytniku mijaja sie z ceno w kasie TAKA PRAWDA JEST O WSZYSTKICH SKLEPACH.dla zainteresowanych mam 48 lata i jestem z tego dumna bo mam wiekszo wiedze o traktowaniu ludzi guwniaze lepiej zeby pszemilczeli a nie wypisywali takie bzdety to swiatczy o dobrym wychowaniu a z tego wynika ze niektuzy go nie majo WSTYD....

Przy każdych zakupach przynajmniej 1 produkt ma inną cenę na półce i dużo wyższą nawet dwukrotnie w kasie. Uważajcie, tak być nie powinno. Przykład z dzisiaj zabawka na półce cena 29 a w kasie 69. Skoro się pomylili powinni sprzedać w takiej cenie jaka jest na półce. W innych sklepach biorą odpowiedzialność za swoje błędy. PS pani w kasie nikomu przy mnie tego nie zgłosiła. Żenada.

Więcej marketów potrzeba w mieście wszyscy wpadną w tryby machiny wyzysku korporacji zagranicznych niech głupi naród odczuje jak to jest. A właściciele gigantów takich jak biedronka tesco i lidl leżą sobie na wczasach i śmieją się, że w Grajewie czy Ełku obsługa zasuwa według tempa skanowania czytnikiem przy kasie. Pozdrawiam.

zgadzam sie z toba Moniko w calosci lepiej patrzmy na siebie nie oceniajac innych jestem klientka rozumiem te prace gdyz pracowalam w tym zawodzie przyznam ze jest ciezka jak inne fizyczne , Chcac znac cene ide do czytnika,ktorych jest kilka i nie mam pretensji ze balagan w cenach.

tesco biedronka lidl a gdzie np. JASKÓŁKA co ten sklep już jest taki idealny kroja wędliny z foljami sznurkami itp.humor też nie dopisuje np.po południu mają dostawe bułeczek i jak się spytasz czy są to odpowiedz trzeba poszukać i co to jest ok

Ja uważam, że klient ma prawo znać cenę towaru który kupuje i nie musi z każdą rzeczą biegać do czytnika, a Tesco to niewiadomo która cena do którego towaru są działy, że jest kompletny bałagan.

ludzie jak zaczynacie pisac na publicznych forach bierzcie slowniki do reki takie bledy ze masakra

a mnie wkurza kasa samoobsługowa.ja nie chce tam isc a pani woła na siłe i potem ucieka a ja przyszłam do sklepu żeby cos kupic a nie żeby sie głowic czy dobrze kod wpisałam.Im za to płaco,ich uczyli a ja laik i koniec co wy na to?

ile ludzi tyle pretensji... niech każdy sobie zada pytanie czy będąc w pracy nie żuje gumy... Jeśli ktoś ma jakiś problem niech idzie do kierownika a nie obwinia biedną kasjerkę i pod nosem sadzi na nią ... Takie jest moje zdanie

A może to już dość na te Tesco narzekać obierzcie teraz moze jaskółki albo lidle a to tak sieuczepili tego Tesco ,co żal sciska tych ludzi i zazdroszczą tym pracownikom ze tam pracują .A tak wogóle to już zbrzydło czytać te fora.

pewna kasjerka z tesco z ełku jest bardzo niemiła niema szacunku do ludzi do wrzystkich na ty nierobie zakupuw jak ona tam jest reszta kasjerek super tylko ta szczupła blondyna jest beszczelna i nikt z tym nic nie robi

normalnie jak dzieci.....jak nie ma to zle i odwrotnie też zle ;/ ...

Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.