Strona główna · Powrót do forum · Spis forów
Wanda
Dodano: 2019-12-04 14:40:36
Otwarto: 4041

Telefony w pracy

Ostatnio korzystałam z usług pewnej firmy i wyobraźcie sobie ,że obsługiwał mnie pracownik wysyłając sms-y lub czytając coś ciekawego ponieważ nie odrywał wzroku od komórki. Poczułam się bardzo żle, zlekceważona. Czy powinnam udać się na rozmowę do jego pracodawcy ? czy spotkaliście się z czyś podobnym?
ala
Dodano: 2019-12-04 20:37:
Zdecydowanie powinna Pani, obsługa klienta to obsługa klienta a nie obsługa telefonu. Też nie popieram takiego zachowania

szok
Dodano: 2019-12-04 23:13:
a co to za firma że taki pracownik jeszcze pracuje.skoro tak tam obchodzą się z klientami to proszę o jakieś informację bo ja jak również inni nie chcieli byśmy być tak obsługiwani i tam nie pojadę

grajewiak
Dodano: 2019-12-05 04:09:
W pracy powinien byc zakz uzywania telefonu, tylko na przerwie ktora przysluguje w pracy i po sprwie co tu dyskutowac praca to jest praca a nie bawic sie telefonem, bawic to mozna w domu po pracy.

Wojciech
Dodano: 2019-12-05 06:16:
No tak carowie przychodzą i trzeba się kłaniać po pas a może ten ktoś dostał ważną wiadomość lub wazny tel ale nie już trzeba na forum pisać. Patologia Grajewa wszystko musi być opisane jak jesteś taka sumienna i dokładna bez skazy to poco piszesz idź gdzie chcesz.

grajewiak
Dodano: 2019-12-05 10:17:
- Wojciech - kazdy zaklad ma telefon i mozna zadzwonic w razie potrzeby do zakladu, a nie bawic sie telefonem w czasie pracy, placi sie za prace a nie zabawa na telefonie, ale jak sie nie ma kultory i wychowania to wiadomo wszystko sie nalezy czy sie spi czy lezy.

pracodawca
Dodano: 2019-12-05 11:20:
Rynek pracy ostatnio zrobił się trudny. Jak będziesz zbyt często zwracać uwagę pracownikowi i wprowadzić ograniczenia to zwyczajnie rzuci robotę i tyle.Wiem, bo zatrudniam.Dzisiaj nie wszystkim opłaca się pracować, bo z socjalu też można wyżyć.

Zocha
Dodano: 2019-12-05 13:39:
Niestety osoba będaca w pracy załatwiająca petenta nie powinna jednocześnie korzystać z telefonu .Należy poinformować o takiej sytuacji zwierzchnika.Jest to sytuacja nie do przyjęcia , aby w pracy bawić się telefonami.Jesli to ważna sprawa mówi się ,że się odzwoni,przepraszając jednocześnie petenta.

Yola
Dodano: 2019-12-05 21:38:
Ja bym telefony lekarzom na dyżurach zabrała. Niby słuchają pacjenta, odbierają po kilka telefonów i na nowo trzeba wszystko tłumaczyć. Brak kultury i szacunku.

Olka
Dodano: 2019-12-05 21:52:
Tak, leć na skargę, pisz petycję do papieża. Rozumiem, że to niekulturalne, ale czasem wystarczy zwykłe zwrócenie uwagi, na poważnie lub w żartach. Ale nie, wielcy klyjenci muszą od razu uprzykrzać komuś życie pisząc skargi. Masakra

telefonisci za 2zl
Dodano: 2019-12-06 06:46:
era telefonu nawet nie umieja zrobic dwójki na sedesie bez telefonu zabrać takim telefon internet i fb i umiera to jest właśnie choroba

Tadeusz
Dodano: 2019-12-06 09:32:
Z wpisu wynika ,ze osoba zajmowala sie obsluga klienta wiec stanowisko urzednicze,na takie stanowiska sa dziesiatki innych w Grajewie.Tak to jest jak sa przyjmowane do pracy po ukladzikach.Te osoby czuja sie tak wazne ,ze maja gdzies klienta. Na sniadanie,kawe jest przerwa i tylko.Nauczmy sie szano wacsiebie i swoja prace oraz innych.Gdzie indziej to by nie przeszlo.Bylem w Medicusie tam lekarz dzwoniacy telefon rozlaczyl a mnie przeprosil. Tak powinno byc.

obserwator
Dodano: 2019-12-06 15:48:
Pozbawienie ludzi telefonów i dostępu do internetu na powiedzmy miesiąc lub dwa przyniosłoby dziś większe szkody niż działania wojenne, co za czasy.

Teri
Dodano: 2019-12-06 21:36:
Nikt się na pewno nie bawi telefonem w pracy, chyba że musi.Ważne wiadomości wymagają szybkiej reakcji.

xyz
Dodano: 2019-12-06 22:03:
Osoby uzależnione od ciągłego wpatrywania się w ekran smartfona doczekały się swojej lekarskiej nazwy.To choroba niebieskiej twarzy.To odnośnik od emisji światła wytwarzanego przez ekran smartfona.

Przedsiębiorca
Dodano: 2019-12-11 11:39:
A teraz ja napiszę coś z drugiej strony barykady. Prowadzę własną działalność usługową, nie bawię się telefonem w trakcie wizyty klienta, zarówno z szacunku do niego jak i z tego powodu, że gdy źle go obsłużę to już do mnie nie wróci, nie poleci no i w ostatecznym rozrachunku nic nie zarobię. Ale uwaga! Bardzo często to moi klienci rozmawiając ze mną, gdy tłumaczę im ważną sprawę, działanie itd., klikają w klawisze telefonu, odbierają smsy lub piszą na Mesengerze, nawet nie wyłączając dźwięków i ciągle słyszę nowe powiadomienia o wiadomościach. A później przychodzą drugi raz i pytają o to samo, bo przecież nie pamiętają nic z poprzedniej wizyty. A ja tracę czas na powtarzanie kolejny raz tego samego... Także miejmy wszyscy do siebie wzajemny szacunek!

Twoja odpowiedź na ten temat:



Twoje imie:


Podaj wynik działania dwa plus dwa: