e-Grajewo.pl

EWA - Na mocy umowy zawartej 14 listopada 2013 r. kontrolę nad operatorem przejął Cyfrowy Polsat. :)

Ok to chyba obsługa miała dobry dzień .Bo ja mając 5 numerów w plusie jeszcze nigdy nie dostałam gratisu .A co do obsługi kiepska...nawet opryskliwa

Ewa trzeba dodać, że na Ełckiej :)

Czas na reklamę. I tak długo nie popracujesz

Tylko nowi klienci dostają gratisy, o stałych klientach nie pamiętają, np ja jestem od kilku lat i ani razu nawet przedłużając umowę nic nie dostałam. Więc zmieniłam firmę, nie dość że na lepszą to jeszcze i na tańsza. Pozdrawiam.

do Kaja: Akurat mówię o punkcie na ul. Wojska polskiego przy kinie ;)

Na ełckiej jest świetna obsługa Panie się na wszystkim znają bardzo dobrze tłumaczą i gratisów nie brakuje i w przeciwieństwie do obsługi na wojska polskiego dbają o klienta zarówno przed podpisaniem umowy jak i po na wojska polskiego byłem bo nie wiedziałem że na ełckiej w plusie można podpisać umowę na tv gdy wróciłem do cyfrowego bo mi rachunek przyszedł 2 razy wyższa to pan mnie poinformował że on nie ma czasu na obsługę posprzedazna wyprosil mnie z punktu i kazał dzwonić na infolinię dziewczyny z ełckiej wszystko naprawiły i ukoily moje nerwý od pory wizyty na ełckiej rachunek zawsze mi się zgadza jak podpisywać umowy to tylko u dziewczyn na ełckiej polecam

Grajewianka....masz racje ja jestem w orange 5 lat ,place za tel,tv,internet 105 i nie dostalam zadnej oferty tanszej a do jakiej firmy odeszlas i ile plcisz ale szczerze bo mnie to interesuje tez zmiana..dziekuje.

Mialam kiedys taka sytuacje na wojska polskiego . Mialam problem Z z Cyfrowym Polsatem byłam u pana Karola żeby załatwić pewną sprawę dla mnie kłopotliwy przychodziły po prostu za duże rachunki i pan Karol nie chciało mi pomóc twierdził że to nie leży w jego kompetencjach ale wtedy ja wysłałam męża i mąż wszystko załatwił Czyli jak się okazuje prosto kobiecie nie chcieli pomóc ale z mężem już nie chcieli raczej tam mieć problemów

Od dawna w punkcie Cyfrowego Polsatu, jest nowa bardzo mila i kompetentna zaloga- super obsluga.

Ja NIE JESTEM ZADOWOLONA z obsługi Plusa, a w zasadzie z informacji, która został mi przekazana w dniu zakupu telefonu.Głównym powodem wyboru było to, że w cenie abonamentu otrzymam darmowe rozmowy, smsy i mmsy. Okazało się jednak, że pierwszy rachunek był dwukrotnie większy, bowiem naliczono mi opłaty po 0,40 gr za każdego wysłanego mmsa.Pojechałam do punktu z zapytaniem i prośba o wyjaśnienie. Pani uznała, że na pewno mnie informowała, co jest absurdem. Nigdy nie wiązałabym się umową na kilka lat, wiedząc, że każde przesłane zdjęcie będzie płatne.Oczywiście słowo przeciw słowu.Jestem rozczarowana. Na pewno przeniosę numer swój i dziecka.

Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.